joi, 20 decembrie 2012

Castigatorii concursului!

Dragii mei,


Va multumesc mult pentru mesaje, va multumesc pentru participarea la concurs, sunt sigura ca ii vor fi de mare folos lui Mos Craciun sfaturile si produsele propuse de voi! Au fost 30 participanti si inca 4 care nu au indepinit, insa, cele 3 conditii cumulative ale concursului. Sorry!
Din cauza faptului ca sunt probleme tehnice la contul nostru de facebook, nu mi-a ramas decat blogul drept locul unde voi anunta castigatorii concursului. Stiu, e silly, dar aceasta este situatia :)! Cer scuze cu aceasta ocazie participantilor de pe facebook, pentru ca primesc notificari si mesaje pe mail care sunt postate de acestia pe facebook si nu pot sa accesez contul sa raspund. Sper ca voi reusi duminica, pe 23 decembrie.

Asadar,

Locul 1: Alexandra Duchin
Locul 2: Cristina Stoica (Q88)
Locul 3: Ada Adriana

locul 1: produse in valoare de 60 lei + 1 sapun natural la alegere,
locul 2: produse in valoare de 50 lei + 1 sapun natural la alegere,
locul 3: produse in valoare de 40 lei + 1 sapun natural la alegere

Sper ca persoanele castigatoare sa ne contaceze pe mail (contact@scintillasilk.ro sau scintilla.silk@gmail.com)cat
mai curand pentru a ne indica premiile alese si adresa de livrare.
UPDATE: cadouri livrate locului 1+2

Felicitari, fetelor!

Stay tuned pentru multe alte surprize:)!

1 Comentarii:

Q88 spunea...

Nu-mi vine sa cred ca am castigat!
Iti trimit pe mail toate detaliile!
E cea mai frumoasa surpriza de Craciun. Eu oricum imi doream foarte tare unt de migdale dulci pe care sa il folosesc ca si crema de ochi. Si ma bucur ca am ocazia acum.
Iti multumesc din suflet pentru concurs si premiu.

Trimiteți un comentariu