joi, 4 octombrie 2012

Castigatorii concursului!!!

Hi, guys!
Dupa cum am anuntat, astazi voi anunta castigatorii concursului!!
Mai jos am postat si tabelul actualizat cu numarul de ordine pentru cei care s-au inscris la concurs, de unde am identificat castigatorii.  

Am afisat poza ecranului cu fiecare dintre numerele castigatoare. Acestea sunt nr. 12 (locul 1), nr. 10 (locul 2) si nr. 14 (locul 3). Felicitaaaaari :):):)!!


Nume
Număr de ordine
Elena (Afrodita Beauty Blog)
1
C. Virlan
2
G. Schimmer
3
D.I. Zapartan
4
A. Stan
5
A. Buzy
6
M. Campeanu
7
M. Negoita
8
Delia-Claudia N.
9
A. Fekete
10
N.Bertea
11
A. Holiciu
12
R. Matusoiu
13
Elida si Liviu
14
M. Velcea
15
Ada Adriana
16
Alina Dumitrescu
17


Ne uitam in tabel si vedem ca la nr 12 se afla A. Holiciu (Locul 1), nr 10 - A. Fekete (locul 2), nr 14 Elida si Liviu (locul 3).

Dragii mei cu premiile, astept sa ma contactati prin mail sau mesaj privat Facebook si va reamintesc ca aveti urmatoarele premii:

Locul I : 3 sapunuri naturale + 50 ml ulei de ricin BIO + 1 produs la alegere de 50 ml/g, din magazinul www.scintillasilk.ro sau breslo.
Locul II : 2 sapunuri naturale + 50 ml ulei de ricin bio + 1 produs la alegere de 50 ml/g, 
Locul III: 1 sapun natural + 50 ml ulei de ricin bio + 1 produs la alegere de 50 ml/g, din 


Congratulations!!

Stay tuned pentru ca in curand vom organiza un nou concurs :)!

0 Comentarii:

Trimiteți un comentariu